Contact Info / Websites

Skype
bivizbiviz

All 16 game Reviews


Range of the Dead Range of the Dead

Rated 5 / 5 stars

Nope. Don't working :(



Pico Radio Pico Radio

Rated 5 / 5 stars

So so poundcake cake cake some cake cake cack.
Go out from my head!!11111
cake cake cak...shit!

Also that electroswing track - garden party cool too.
Great work!


deathink responds:

POUNDCAKE!


Dead Space Invaders Dead Space Invaders

Rated 5 / 5 stars

Lol

Im lost game.
:D

I dont know why, but this game should be in 5 of the week :D
5/5 10/10



Billy Blue Fish Billy Blue Fish

Rated 5 / 5 stars

Omg

Whata fuck...



Social Networking Wars Social Networking Wars

Rated 5 / 5 stars

Amazing!

%u041EMFG! This game rule! Die google DIE! :D


People find this review helpful!

Battle Egg Battle Egg

Rated 4 / 5 stars

Not bad

Yep. No bad.



Tuper Tario Tros. Tuper Tario Tros.

Rated 5 / 5 stars

OMFG!

Two epic games together. It's double epic win!

Bravo!


People find this review helpful!

8 bit Christmas 8 bit Christmas

Rated 5 / 5 stars

pe-pe-pe :D

Music kickass
Minigames kickass too :D

Merry Christmas, guys! :D



Toxie Radd 2 Toxie Radd 2

Rated 4 / 5 stars

ok...

Ok, game not so is bad, but...
1. Melee weapon sux. Really. No blood, no action and why he hit so sloooowly?
2. Moar weapon!!! WTF?! I play whjole game with shotgun, cause other weapon (no include rockets) totally suxxx. More differents, more weapons, more upgrade.
3. Easy and linearly, really booring, dude.
4. And sound. They are amwful. This is fragments don't understand that. Correct them.

Yep, im angry, but you have done biIig job and etc. 4/5 8/10


Xplored responds:

Thanks for the input. We'll try to upgrade on TR3.
And thanks for the high votes!


Colour My Dreams Colour My Dreams

Rated 5 / 5 stars

P=S

Perfect - it is simple.
This game is perfectly simple. And it change your mind...and life.


People find this review helpful!